Ziua 1!

Inceputul e cel mai greu ar zice unii!Si uneori asa e!M-am gandit de mult cum sa fie inceputul:sa scriu ceva fuuny sa scriu ceva care sa nu zica nimic sau ceva serios!Si apoi m-am gandit ca eu nu scriu pentru nimeni!Ca aici voi scrie exact ce mi trece mie prin cap incercand sa imping putin limitele unui creier care a inceput sa fie cam lenes.Dar de ce zic eu ce voi scrie ….de unde stiu ca voi scrie?Poate l-am facut doar asa de plictiseala!Se poate si asta…vom vedea!Dar pana atunci am ceva ce e deja facut !Are vreo patru ani si a facut furori prin liceu!……

2 păreri la “Ziua 1!

  1. Felicidades! CUM kilu meu n-ai facut un semn să ştiu că te-ai pus pe treabă, nuş. Să fie primit şi hey, încă un motiv de băut!😀 În curând bulane, în curând…

Lasă un răspuns

