Joi 13!

Zece fix!…..si deja ma gandesc ca vineri plec la Humor!Partea buna e ca vine materialul…!Dar nu despre asta vroiam sa scriu doua cuvine ci despre intalnirile ciudate!Iata povestea:
Am eu obiceiul si credinta ca nimic nu e intamplator pe lumea asta!Toate au un sens.Acum doua zile m-am intalnit pe la Rosseti cu un fost coleg de facultate.Ce m-a surprins insa a fost comportamentul sau.Parea atat de incantat sa ma vada.Nici cei mai buni prieteni n-au parut asa de incantati vreodata:)).Ce i s-o fi intamplat nu stiu.Ne-am schimbat numere de telefon si a ramas sa ne intalnim vineri.Pacat ca plec acasa!M-am gandit imediat….” e un moment ciudat! oare de ce s-a intamplat?”Si am inceput sa ma ganedsc la fel de fel de scenarii (ca eu sufar de scenarita).Il stiu pe baiatul asta din anu 1 dar niciodata n-am stat sa vorbesc cu el.il stiu de cand eram gelos pe colegul lui de camera ca petrecea niste timp important cu o fosta prietena prin P5:)).Am avut un moment penibil ca nu stiam cum sa-l trec in telefon si am zis:scuza ma am uitat cum te cheama-de parca am stiu vreodata.Oricum m-am bucurat si am zis ca imi voi face un nou prieten pentru ca in ultimul timp am incetat sa mai cunosc oameni noi si asta ma enerveaza.Eu eram cel care se lauda ca are atatia prieteni si o gasca misto.Viata se indreapta spre monotonie?Cred ca glumezste:)) n-am s o las.Si monotonie nu la sensul ca imi pare rau ca nu ne mai imbatam sa boram de la etajul 5 sau ca nu ne mai aruncam hainele pe geam.Asta a fost odata!…Monotonie in sensul ca nu mai facem nimic interesant cu adevarat:excursii….intalniri….jocuri…ci ne rezumam sa facem ce fac toti :cluburi shoping cuie si filme.Si eu fac asta recunosc(in afara de cuie-ca asta e treaba lui Nobel son) dar as vrea din tot sufletul sa nu mai fac asta fiindca devin plat devin un un cucuruz intr-un brad.Dar ce sa fac….ar trebui sa aleg intre a ma izola si a ma conforma cu o viata care nu duce nicaieri ci la frustrari si la nemultumiri si mai grav e ca majoritatea doar sunt frustrati nemultumiti isterici sau infranti pur si simplu dar habar n-au de ce.E un subiect lung pe care am sa-l mai abordez dar deocamdata ma intorc la activitatea mea.Hai…un weekend placut!Ne vedem la Gura Humorului…

2 păreri la “Joi 13!

  1. E greu să nu te complaci într-un anume şir de evenimente pe care la un moment dat, pentru repetitivitatea lor, le numeşti rutină. Şi cel mai grav e că nu mai e uşor să se întâmple lucruri noi fără să le vânăm noi. Eu cred că toate chestiile inedite de care avem parte scad proporţional odată cu înaintarea în vârstă, mai ales când mă gândesc la cât de simplu era. Ieşeai afară, inevitabil te întâlneai cu careva, inevitabil păţeai ceva nou în ziua aia. Şi de cele mai multe ori erai scos din casă!:) Apoi în primii ani de facultate erau atâtea de explorat pe teritoriul ăsta nou că nu ştiai cu ce să începi. Acum căutăm chirii, ne străduim să berim şi noi măcar o dată la lună, şi negreşit luni-vineri după şase, că avem job, weekendurile îs stătute ca sticla cu apă pe care o ţii întotdeauna lângă pat şi n-o bei…dar în fine, teoria chibritului, cum zici. Hai, gea, drum bun şi berim acasă săptămâna aviatoare. Cheers!

Lasă un răspuns

