Zi de ciocolata….

Azi…azi e luni!Zi grea!Azi….nu muncim!Dupa un sfarsit de saptamana de toata lauda(ca sa nu zic de tot cacatul) din punct de vedere meteorologic iata ca se ivesc zorii unei noi saptamani!Cu toate ca ma asteptam sa fie la fel de neplacut iata ca vremea ma uimeste din nou:e senin ca lacrima si eu stau la birou pe scaun si ma uit pe geam.Bravo!Bravo!Bravo!De trei ori bravo!Azi am venit cu masina de la eroilor spre aviatiei…haos total pe strada, ca in jungla!Cum zic fătucile purtatoare de microfon(sintagmele nu-mi apartin):”jungla marilor orase”.Ma gandeam la cat de plictisiti devin oamenii incat se obisnuiesc ca in fiecare zi sa stea ca beţele de chibrit cate doua trei ore pe zi, cel putin, nefacand nimic decat apasand doua pedale si injurand din cand in cand dobitocul(a) care nu da prioritate,sau nu pleaca in sutimea in care s-a facut verde, sau se baga in fata sau ,sau, sau.In urma ca câtva timp eram frustrat ca eu nu am masina, ca n-o sa se uite nicio gagica la mine asa daca o duc cu metroul!Acum insa sunt multumitor lui Dumnezeu ca nu mi-a dat-o la vremea aceea pentru ca cine stie ce şmecheras mai deveneam şi eu:struţ cu capul in nisipul cluburilor şi al femeilor sexy(şi cam atât).Nu pot sa zic ca acum sunt cu totul vindecat dar ma rog sa nu ajung oraşean.
Dar sa revenim!Ce-i de facut?Am vorbit cu Gogu sa ne luam biciclete:poate mai tine vremea.Tot e un început, pana o sa am bani sa-mi iau o maşina,ca sa pot pleca macar doua zile prin tara:nu sa ma distrez ci sa descopar la ce renuntam noi zi de zi.
Ia zi Gogule cand ne luam biciclete?Şi pe cap cască de fier in caz ca ne dau astia pe jos:))..Doamne fereste!

Bun!dar ce e de facut azi!Parca n-as sta in birou toata ziua!Ding…sunt aproape de Herastrau poate renunt la pauza de masa ;)Ar fi ceva!Pate mai gasesc vreun(o) corporatist(a) sa vina cu mine.Dar pana atunci mai stau si cuget.Poate imi vine vreo idee buna pentru weekend!
Propunere:Weekendul viitor sau celalalt luam frumos trenul si mergem pana in Brasov!de acolo luam un aftobus (autobuz in moldoveneste) până in Bran Moeciu si poposim la o cabanuţa pe acolo vreo doua zile!Ar fi cam tare nu?Luam si nişte ţuica un aparat foto nişte chibrite (ca sa dam foc la gratar) si buna dispozitie!..Si poate ii luam si pe Sabadac si pe dom’ procuror ca am auzit ca sunt dornici de deplasari.

10 păreri la “Zi de ciocolata….

  1. Hey,
    Ti-am descoperit blogul si e foarte tare…Doamne ajuta si cat mai multa inspiratie:) Legat de ce-ai postat azi, tin sa iti zic ca spre mirarea tuturor, in GH-city a fost vreme faina in weekend…numa’ buna de iesit in lunca la o chitara si un foc de tabara!poate ne-om vedea candva la o bere, iar daca mai asteptam mult si se face frig, la o ciocolata.;))
    Good luck!

  2. Eu propun plecarea la Brasov pentru week-end-ul celalalt, pt ca duminica plec, si nu vreau sa mai ratez inca o iesire faina…bine, asta in cazul in care nu mai apar aalte probleme. viata e plina de surprize. Este o zi frumoasa, si zic eu sa te duci sa te bucuri de ea in parc, pentru simplul motiv ca POTI!
    PS: biciclete de inchiriat undeva langa Opera, pe-aici la Eroilor, putem inchiria saptamana asta, sau sambata poate.

    • Ideea e ca nu stiu daca mai prindem vreme frumoasa peste dupa saptamani!Acum e vremea aia de toamna!Imi aminteste de Ceahlau 2004;)…o sa fie si fanta de nuci!

  3. Inca o propunere: miercuri seara cina la excalibur. te bagi ? plus in alta seara un desert la french bakery. am incercat si la Chocolat, dar sincer nici nu se compara.

  4. Ar fi grozavă o biclă nu numai de distracţie aşa..acum chiar am nevoie. Am fost ieri să găsesc sediul de la facultate…e în fundu curului în parc la poli! O fi bun mersul pe jos…da’ e deja ridicol cât e de mers. Sponsori? Fonduri PHARE? Că deocamdată mă paşte o chirie…

  5. Doamne fereste cu chiria aia!Ai grija ca asta e o chestie din aia care te lasa fara bani.La mine vine azi la 6:(

  6. Azi dimineaţă am venit cu bicla lui Vlad la muncă! Încă mai gâfâi da o fost fain tare prin trafic, nu eram obişnuit! Hai că tre să caut biciclete la mâna a doua pe net de-amu…o zi nu gre!

Lasă un răspuns

