Analist politic!

Azi m-am hotarat sa fac si pe analistul politic.Dar nu in sensul dur de la televizor de a critica si a arunca cu noroi in toţi ci in sensul analitic!Doar sunt analist…Am sa precizez in primul rand ca eu nu ma uit si nu ma voi mai uita vreodata la televizor!Dacă cumva voi ramane in oraş şi nu ma voi muta in munţi cum râde Alissandru de mine, în casa mea nu va avea niciodată ce sa caute un televizor, face prea mult rău, desacralizeaza omul, îl lasa in curul gol de orice putere interioară, il face pa-pa-gal.Recunosc ca ma mai uit la Badea, pentru că mă destinde si mă face sa râd.

Să revenim la analiza politică.Se apropie alegerile prezidenţiale si au început sa iasa albinele din stup să le dea drumul politicienilor de la spitalul 9.Sunt atât de prezenti peste tot încat pe orice plasma ma uit-pentru ca au împânzit şi oraşul cu plasme in caz ca e unul care nu se uită acasă-vad niste oameni care parca se dezic de toţi înaintasii nostrii:Mircea cel Batran,Stefan cel Mare si Sfant-atentie-si SFANT-,Constantin Brancoveanu-MARTIR adica mort pentru tara si credinta ortodoxa-,Mihai Viteazul,Constantin Cantacuzino,Carol I-un german care a luat atat de mult ţara langa inima lui incat a luat si credinta ortodoxa si guverna impreuna cu marii preoti(autentici in traire pe vremea aceea),Regele Ferdinand care a facut Romania mare,Regina Maria aclamata in Statele unite in 1923 ca nicio alta femeie la vremea aceea-care a batut cu pumnul in masa la Versailles şi Romania a obtinut Cadrilaterul si Moldova de peste Prut,…Iuliu Maniu,Nicolae Iorga şi multi multi alţii.S-au dezis de toti aceştia şi se comporta ca papuaşii din Noua Guinee-imi cer scuze ca ii jicnesc!!Cum sa merg eu la vot?Şi pe cine sa votez?Candidează numai atei, numai dusmani si vanzatori de tara:Datoria externa a romaniei a ajuns la 70 de miliarde de euro.In curand la graniţele ţarii va scrie VANDUT!Poate şi de asta am ajuns ca singura nadejde a mea sa fie Dumnezeu si oamenii care cred in El!Cum pot eu sa-l votez pe Basescu-regele minciunii si al falsitatii care si-a anuntat candidatura la oi sau ceva de genul asta–repet nu ma uit la TV-nu stiu cu exactitate unde pe la ce eveniment câmpenesc s-a întamplat evenimentul!Basescu cel care a propus legalizarea prostituţiei si a drogurilor in ţara asta care a fost aparata cu sange împotriva paganilor din trecut!Cel care incearca din rasputeri să mai insele inca o data pe bieţii oameni creduli-de data asta cu parlamentul unicameral.Şi aici am sa ma opresc şi am sa trec la ce ma doare cu adevarat:

Ştiţi voi oare ca la preşedintele romaniei au ajuns un MILION de semnaturi in clar de la un milion de romani lucizi care cer NEINTRODUCEREA CIPURILOR DE SPIONAJ BIOMETRIC IN ACTE?De fapt cer un referendum la care presedintele nu a raspuns si nici nu cred ca va raspunde in niciun fel.In Elvetia s-a propus acelaşi referendum şi s-a realizat.Dar Romania va fi prima tara din lume amprentata in pasaport!Ce dovada mai clara aş vrea care să-mi arate ca lor chiar nu le pasă?Respect fostului prefect de Suceava Orest Onofrei care a fost printre cei 6 parlamentari care au votat NU in sedinta de aprobare a acestor acte.Dar ceilalti vanzatori s-au supus UE.
Ce variante sunt la presedentie??Geoană,Vadim,Becali?Oprescu?Mi+ar trebui doua zile sa spun ce ştiu despre fiecare şi cum acesti nebuni si iubitori de faima si bani planuiesc vanzarea si supunera Romaniei!Poate am sa mai abordez acest subiect mai incolo!Deocamdata si asa mi se pare ca am pierdut prea mult timp cu ei.

2 păreri la “Analist politic!

  1. Sunt de acord cu tine in privinta televizorului… Totusi in momentul in care ai pomenit de Badea parca te-ai dezis de tot ce ai scris mai devreme. In opinia mea, Badea este chiar mai toxic decat restul kitsch-urilor de la TV.

Lasă un răspuns

