Back!

M-am intors!De fapt n-am fost plecat nicaieri dar a fost o perioada in care n-am mai avut timp sa scriu ori n-am avut chef sau ceva s-a intamplat!De obicei scriu despre ceva.Azi nu!Şi promit sa ma chinui sa scriu cu diacritice!Deci ce am mai facut?…nimic deosebit.Am avut două săptămâni de training intens la oracol…administrare servere Linux si Tuxedo.Marfă nu?Ştiiiiu că vă place!Am constatat că am 7 cititori fideli apoi in ultimele zile s-au făcut 3 care s-au uitat să vadă ce mai scriu.Lor le mulţumesc in mod special.Ţin să mărturisesc că am avut zile frumoase,chiar dacă unele din ele au fost mohorâte din punct de vedere meteorologic!

Doua săptamani cel puţin a stat la mine un coleg de cameră din anul întâi(pentru cel ce îl cunosc..Dragoş se cheamă).Probleme de locaţie…ce s-au rezolvat.Cu ocazia asta am rememorat in fiecare seara înainte de culcare ‘minuni ‘din anul 1.Ne-am amintit de Bilă(un coleg care avea in loc de cap o bila) de reprizele de agaţat in Bavaria de Jon care desena maimuţe toata noaptea…strica caşti..’fura’ pâine si o si manca toată:)) de ţipetele de pe geam cu care încercam sa agaţ fete: (am si filmuleţ cu asta: )…de tipa care se uita la filme cu cai(XXX).In fiecare seara o ora ma ţineam straşnic de burtă.Ah…era sa uit episodul când mi-a închis Dragoş de afară apa la baie şi eu înjuram ca am rămas cu spuma pe barbă mai era episodul când am plecat in papuci de casă în picioare fară să-mi dau seama …ajungând până la Prichi in Belvedere in papuci pufoşi.Dupa astfel de reprize de râs ziua următoare ma simţeam asa euforic nu stiu cum…era starea aia in care nu ma deranja nimic deşi eram inchis in custile astea de cladiri(dar lasa ca mă mut eu la Humor mai încolo).Saptamâna asta a fost cam plictisitoare datorita cursului online cu o persoana cred de 80 90 de ani dupa voce.Glumesc…adica super adormita şi plictisită.

Dar acum când scriu mă simt mai bine.Aş vrea sa plec si eu undeva weekendul asta….’unii’ au plecat in teambuilding si eu stau acasa si citesc.Cred că asta am să fac tot weekendul….or not!Am de gand sa alerg…poate sa joc un tenis..sa ma misc puţin…fara club fara fum de ţigară fara deranj si gălăgie.

P.S:acest post a fost scris vinerea trecuta dar nepublicat din motive obiective!

4 păreri la “Back!

  1. as putea sa-mi amintesc si eu de anul 1, cand aveai puisori de soarec prin camera, sau cand dandam pe butoi in Bavaria (mai Ionut, ajuta-l si tu sa se ridice, nu vezi ca nu poate – pe Jon) Octaviaaaaaan, sau mai dormeam in pat la Dragos😀

  2. sau cand ai dat la pesti si m am panicat si Laura dormea in patu de sus…o mai tineti minte? :))
    sau cand ti-am aruncat papucu pe geam si m-ai injurat pe mine si pe tot neamul meu….:P si urmasii urmasilor urmasilor

  3. sau cand ne-am intalnit prima data in fata caminului tau😡 …sau cand bea Cris vodka din borcan, sau cand nu ne mai saturam de hahaiala si cluburi….alea da vremuri:)

Lasă un răspuns

