Lista lu’ Bruma!

Am niste dileme. Drept urmare dau drumul in eter unei liste ad hoc sa vedem cine sare cu pareri experiente si ponturi.Am primit de curand o invitatie la munte…asta mi-a tras un semnal de alarma. Anume acela ca eu sunt chel in garderoba in ceea ce priveste articolele sport. Imi trebuie atatea incat nu mi-ar ajunge un salariu sa le cumpar..la preturile pe care le-am vazut! Pe langa articolele sport mai sunt si altele :
– costum de sky(salopeta sau pantaloni) – 189 de lei in Decathlon
– bocanci de munte – n-am cautat pretul dar cam 400 lei
– treining – 311 lei la Adidas
– ciorapi izolanti- 18 lei /perechea
– bicicleta – 570 in Decathlon
– camasa -189
– blugi -200
– cadouri de mosi – ?
– palton -600
––––––––––––
TOTAL = 2407
Preturile sunt luate din malluri de la magazine de firma. O sa ziceti ca-s fitos dar pur si simplu imi par mai bune ca si calitate decat cele din „piata”. Astept ponturi si pareri poate ies mai ieftin…..Baieti care „aduc”, magazine cu reduceri sau locuri mai dosite cu produce cat de cat bune….adica sa reziste la 10 spalari:))

P.S:dupa interesul si comentariile numeroase la postul precedent m-am hotarat sa nu continui cu partea a 2 a a cronicii!O seara buna..am plecat si eu acasa

2 păreri la “Lista lu’ Bruma!

  1. ce sa zic mai bruma? Cam astea sunt preturile….da daca nu esti pasionat de ski eu zic sa sari peste, ca arunci cu bani.camasa si blugii n-au ce cauta la munte. iar paltonul nu este sport….cu cat am redus cheltuielile?

    • daca ai fi citit mai atent ai fi vazut ca am scris ca PE LANGA ARTICOLELE sportive mai sunt si ALTELE…Iar pantaloni de ski sunt foarte buni si la munte in general cand ne balacim in zapada si ne udam la cur

Lasă un răspuns

