S-a cantat bingo!

Dupa cum ati putut vedea premiul cel mare a fost castigat.Nu ma asteptam la acest castigator dar oricum o felicit pentru perspicacitate. Acuma…ori are prieten politehnist ori toata facultatatea n-a facut decat sa caute pe google proiecte si teme. In orice caz sper sa nu fiu eu persoana invitata la festival dat fiind ca am anuntat ca premiul e o invitatie de doua persoane.Nu de alta da o sa fiu foarte ocupat sarbatorile astea si nu stiu daca o sa pot sa particip. As premia totusi si locul doi …fiind vorba de un vechi prieten cu state vechi in participarea la tot felul de concursuri si festivaluri. Ii plac foarte mult animalele se vede.
Intre timp l-au validat si pe Basel am vazut si lansarea lui BOC versiune 4.0. Sa speram ca e o versiune imbunatatita.Celelalte au facut poc cam repede. Asteptam cu nerabdare propunerea ministrilor nu de alta dar sunt curios ce minister mai inventeaza Basel pentru tanti Udrea.Aaavaaai cum? cum sa ramana ea mititica fara portofoliu, Nu se poate una ca asta. Eu am cateva idei dar nu stiu daca ghicesc. Am putea infiinta un minister al vinului si asa tara noastra e destul de importanta pe harta viticola a europei in felul asta impacam si capra (gura caprei mai exact) si varza (crescuta de 5 ani la cotroceni care nu se va culege decat peste alti 5 si care intra frecvent in gura caprei).Sau de ce ministerul papusilor gonflabile?. Ar fi de facut treaba si aici ca sunt atatea in tara asta si numarul e in continua crestere…ne-am putea ocupa de :importul de botox de exemplu sau am putea sa facem chiar un alt Silicon Valey. Propun ca locatie zona Lacul Tei fiind foarte aproape de Banbu Fratelo si Turbato. Si-apoi de ce sa n-avem si noi un ministru secretar de stat sau 2 sau 10 in materie de silicoane ca doar colcaie Bucurestiul de poponei si baieti de aur ca sa zic asa. Oricum tanti Udrea e o fata cu initiativa ati vazut: da cu mopul, croseteaza, calareste, face turism ecumenic, electoral, de care se cere.Eu zic ca s-ar putea cu putin efort sa se modernizeze si fabrica Apaca renumita pentru sloganul din 90:””NU vtrem bani nu vrem valuta vrem ca Roman sa ne f**a”.S-ar putea face Luis Voitoane chiar in batatura. Dar ar fi o problema: n-ar mai costa 10 000 de coco bucata si doamna ar fi tare dezamagita.Ce? ea ea sarantoaca sa-si ia genti ieftine?
Daca ma uit pe geam stiti ce vad? Surpriza !!!! ZAPADA!!! Da ati auzit bine …zapada.Cum in decembrie zapada ar spune unii de pe la carma tarii sau a primariei. Da din pacate am fost luati prin surprindere si anul asta de nameti. Au venit in loc de iulie ….fix in decembrie. Pfiu..ba mai mult chiar cand prefectii primari and co pleaca in vacanta. Urat ! Urat! Deci le iertam faptul ca autostrazile sunt sub orice critica (alea 2 cate sunt)…..drumurile nationale au un nou statut: drumuri inzapezite…..caile ferate aduc trenuri cu intarziere de 14 ore. Da 14 ore atat a facut un rapid de la Constanta la Bucuresti acum 2 zile.Noroc ca nu era cu oameni in el. Carau cartofi si aia pot sa inghete da-i incolo.Daca era un rapid cu oameni era nasol ca puteau sa moara inghetati.Oricum …ma bucur ca n-am masina- na ca am spus-o si pe asta acum sa vezi seceta la femei – ca daca aveam trebuia sa merg cum am vazut ca se mergea azi dimineata cu 10 km pe ora pe drum liber si cu 1 2 in aglomeratie. Nu-i asa ca merita un apartament in bucuresti oricat.?Binenteles ca da. E unul din acele orase in care…iarna nu-i ca vara si se vede asta. Nu vreau sa fiu rautacios…pentru ca sunt sigur ca s-a facut tot posibilul si eu zic ca Oprescu va scoate armata sa faca si carari daca va fi nevoie.Ce sa zic atata putem daca ne-am scremem mai mult ne-am caca pe noi si apoi pana ne schimbam izmenele se acopera toata tara de….zapada.Mai bine stam linistit la locurile noastre cum zicea acum 20 de ani nea Nicu.Eu zic ca anul 2012 va fi unul salvator pentru Romania:)).
in urma cu cateva minute am vazut si o declaratie barbateasca a lui Boc prin care anunta toti prefectii si oamenii cu raspundere in dezapezire ca daca pleaca in vacanta isi pierd locurile de munca.Eu cred ca deja si-au pus aia sortzuletele si au iesit la dat zapada.
Daca tot ne-am apucat sa analizam dar si situatia gripei porcului la noi in tara.Acuma mai nou toata ziarele si mai toate site urile au barometre ale gripei porcine si numarul de morti aferent ei.Deci sa stam cu batista la nas ca inca e de rau cica.Dar eu propun si alte barometre: hai sa facem barometru zilnic al celor morti in accidente de munca, sau a celor morti de sida sau de tbc sau de gripa normala sau care sunt omorati in bataie sau a femeilor batute zilnic saaaau ..si asta ar fi foarte activ barometru …al celor ce mor pe sosele. Ia sa vedem atunci cate probleme avem. Ar trebui apoi sa ne vaccinam nu? Cum si cu ce? Pai eu zic ca ar trebui sa ne imunizam: impotriva consumului de alcool excesiv, impotriva cocalarilor de pe sosele, impotriva indiferentei,impotriva marlanismului imotriva urii impotriva lenii cronice. Apropo de vacinuri cica s-au pisat romanii pe vaccinele anti porcina si implicit pe „cercel” cel aducatori de bani in buzunarele farmacistilor.Daca nu stiati s-au cheltuit cam 40 de milioane de euro pe doze din care s-au facut cam 7 sau 10%.In sfarsit parca Romania asta ametita de verbul „a avea” a dat dintr-un picior din cele 2 paralizate dupa 90. Ce bine ar fi daca ar da putin si din celalalt in legatura cu actele biometrice cu care va spun ..nu e de gluma sau daca ar misca si o mana la adresa agriculturii cealalta sa o miste putin pentru a mai face o cruce macar din cand in cand…ia sa vedeti cum am incepe sa dam din cap.Astea-s sperante..vise, deocamdata dam din cap doar pe orizontala putin circular…cu miscari lascive din gat sa producem placere la UE.Ar mai fi multe de scris da ies sa dau si eu niste zapada…sa-l ajut pe Oprescu sa faca curat in Bucuresti…in rest Dumnezeu cu mila!

Lasă un răspuns

