Craciun fericit!

Dupa ce am mai facut odata aceasta urare, cunoscatorii stiu cand, o actualizez acum in ajunul craciunului cand am sa pun pe „foaie” cateva cuvinte de craciun ca sarbatoare a nasterii lui Iisus si nu a mancailor si a betivilor(cu toate ca pot si ei sa citeasca daca imi promit ca evita sectia de urgenta a spitalului din localitate:).Azi lasam la o parte anul 2012, discutiile filozofice, indemnuri si sugestii si tot ce ar putea sa deranjeze sa lezeze sau sa frustreze. Am citit pe blogul Strumfitei cateva indemnuri foarte faine de Craciun…chiar are dreptate fata…cam asta ar trebui sa facem sa profitam de anotimpul care in aceste zile ia alt chip decat cel al iernii friguroase(apropo..fata scrie foarte frumos..pacat ca scrie despre pacatul impotriva firii umane..altfel as pune-o in blogroll in 2 miscari….dar poate isi revine).
Va indemn in plus sa mergeti macar 10 minute daca nu puteti mai mult si pe la o biserica de suflet sau o manastire…dar sa nu va ganditi ca preotii sunt asa si pe dincolo ca biserica e rea sau mai stiu eu ce va puteti gandi. Mergeti ca si cum ati merge sa-l vedeti si voi pe Cel pe care il sarbatorim in aceste zile si o sa vedeti ca el e acolo, o sa-i simtiti caldura.

Azi imi asum o lume coborata din cer, si daca nu e asa macar inchid televizorul si imi imaginez ca e. Azi nu exista nimic rau, pentru mine noaptea asta toti sunt uniti de un singur copilas care a unit pamantul cu intreg cosmosul acum multi multi ani dar care pentru unii din pacate ramane doar o ..”poveste”.”Povestea”
asta insa umple pamantul de bucuria sarbatorii, il aduce pe mos Craciun si la cei mici si la cei mari, fara discriminare si chiar daca nu ati fost cuminti el asteapta sa va faceti, aduce colindatori la geamuri care mie cel putin imi dau in fiecare an fiori de emotie. Chiar acum cand langa brad stand si scriind, am ascultat niste copii care mi-au colindat sub geam, am simtit iar ca ceva se misca in mine. Ah de as putea sa pastrez acest ceva peste tot cu mine!…

Apropo ca tot veni vorba de mos craciun. Oare la mine vine?Ce-mi aduce oare.Cand eram mic aveam niste emotii la ora asta….stiam ca pe la 8 seara vine mosul la mine. Mosul era ca mersul trenurilor.In gara Stefan cel Mare 99 oprea la 8. Si ce cumintea mai stateam eu in ajun!! Daca zicea mama sa nu ma misc si sa nu scot carnea din ciorba din gura cred ca era singura data din an incare asa faceam. Avea mama o masina de cusut langa geam ..din aia manuala – vorba vine- pe care o actionai cu piciorul de pe o pedala. Eu stateam dedesubt…pe pedala ghemuit si emotionat, il asteptam. Fiecare zgomot fiecare miscare ma facea sa tresar…Si iata, la opt bate in geam. Mama parca emotionata si ea, imi zicea: ”Ionut, repede imbraca-te ca a venit mosul”.In bratele mosului stateam ca iepurele! Colindam spuneam poezii, rugaciuni. Mosul impresionat pana la lacrimi…scoate cadoul. Indiferent ce era imi placea, imi placea surpriza, suspansul si asteptarea. NU va zic cine era mosul si cum am aflat cum sta treaba in realitate ca nu vreau sa stric magia craciunului.
Oricum..si acum cred in mos Craciun si sunt convins ca va veni si anul asta.Dar pana vine trebuie sa invat si o colinda. Ma intreb ce face oare Clanul oare au invatat vreo colinda?. NU de alta da maine cred ca au sa ma ”calce” cu colindul. Am dat un semnal la Geloo sa pregateasca ceva bun de pus pe masa.Om vedea ce-o iesi maine…Anul trecut am si pocnit din bici la geam in timp ce se colinda. Sper ca anul asta nu colindam doar.

Cred ca a venit mosul…am plecat! Craciun Fericit si La Multi Ani!

O părere la “Craciun fericit!

Lasă un răspuns

