Cam ninge!

Țin să îi felicit pe cei care au avut măsură la mâncare si băutură și au trecut acest crăciun fără apel la 112. Urmează încă o cumpănă pe 31 si gata …ați scăpat. Eu țin să vă anunț că sunt bine sănătos. Pcișca, cârnațul, palinca si celelalte elemente ale tradiției nu m-au răpus. A fost însă un moment de cotitură in seara de 26 decembrie când am ținut neapărat să ne colindăm reciproc noi cei din Clan. Au fost mai multe momente de fapt. Incepând cu drumul de la Humor la Suceava in care doi cre(Ș)tini s-au intors la vârsta teribilismului. Din nefericire in mașina unuia eram și eu. Băietii aveau propriile limitari de viteză pe drumeag cu două benzi în localitate sau în afara ei nu mai contează. O limita asa cam de 180 că totusi..era carosabilul umed si trebuiau sa ruleze cu simț de răspundere. Linia continua cică înseamna ”depășește mai repede că vin ceilalți din față” iar intersecția e locul acela unde intrii cu 150 ca nu cumva sa o blochezi. M-am ținut bine de scaun încercand să gasesc o pozitie mai ușor de descarcerat. Am ajuns bine pana la urma si am reușit sa mă cobor să le zic baietilor una alta de sănătate. Ah..sa nu uit, chiar acum am văzut la tv un accident groaznic la Oradea tot cu astfel de specimene carora ”nu li se poate intampla nimic chiar lor”.
La prima colindă s-a ocupat o artistă deosebită in ale muzicii sa dea un ton extraordinar (de fals) colindătorilor.Noroc ca au fost intelegatori oamenii si au pus totusi ceva pe masă că eu eram nemîncat de ceva timp ca să nu jicnesc pe nimeni refuzînd mancarea si bautura. A doua cumpana a fost la CC 2 cand după câteva toast-uri, ”apa calda” s-a pus in functiune. Când am văzut că urcă și urcă am ieșit rapid afară ca nu cumva sa dea pe dinafară si sa fac deranj prin cabană. Am frecat instalatia cu puțina zapada si am rezolvat.Presiunea a scăzut in limite normale si am reușit să evit necazul. Daca nu era trichici beat poate mai stăteam puțin. Dar omul se transformă după două pahare și nu mai e om. E un fel de specimen neevoluat de la zoo cu care nu te mai poți întelege decât prin interjectii..dacă ai noroc. Dacă n-ai, te trezești cu masca ruptă cu boxele sparte cu votcă in cap cu palme in cap tras/lovit de/în testicole… și alte gesturi/accesorii de ”bun simț”. Am ajuns și acasă în cele din urmă foarte destins calm si multumit de o seara resită.
Vremea n-a fost exact ca in poveștile cu Moș Crăciunul gras si roșu inventat de americani. A fost cald, zapada s-a topit a plouat dar n-a fost bai, spiritul a contat mai mult decât materia. In momentul de fata ninge foarte tare afara si sperăm ca temepraturile să permita si deschiderea partiei din oras. De cate ori îmi petrec vacanta aici acasă de fiecare dată îmi crește dorința de a mă întoarce aici mai ales că în București și în general în marile orașe oamenii ca mine în curând nu vor mai putea trăi fara să-și trădeze credințele și modelele de a existență normală,firească asa că de fiecare dată cănd văd că se mai face ceva frumos în orăsel mă bucur. Geamul deja a înghetat si zapada te invită să te tăvălești prin ea sa te uzi din cap până în picioare și apoi sa te retragi inăuntru la un vin fiert. Sa multumim lui Dumnezeu pentru înca un an cu liniște și pace in care ne-am putut bucura iar de Nasterea Sa cea aducatoare de pace si comuniune ce prieteni familie iubiți(e) si toți cei în care spiritul uman nu s-a supus uitării și pervertirii atat de la moda acum.
Sărbători Fericite în continuare.Ma duc să mă bulgaresc cu Lady!

3 păreri la “Cam ninge!

  1. mmmmmmmmmmm…..ce sweet Virgil!
    ft buna postarea Mr. Brumix, asteptam ghidul despre care ai vbit in seara asta! pupici.
    ps: ne-am bulgarit si noi oleak in seara asta

  2. @cami: priki a suflat si pe alte iesiri in sara aia:)))
    @bruma: foarte urat sa te iei de un om cu initativa, chiar si falsa😀

Lasă un răspuns

