„Lenea e mare pacat”- Gherman,I. 2010

…..citatul ăsta fabulos m-a determinat să scriu din nou pe blog. Plus cererile repetate ale fanilor însetați de cultură și de articole optimiste. Sincer și eu m-am plictisit să tot scriu asa fară niciun rost. Sunt perioade cand chiar nu gasesc niciun rost acestui blog: jurnalist n-am să ajung niciodată, bani din trafic…exclus si nici nu-mi permit sa scriu cacaturi să fac trafic iar de facut un site profesionist n-am timp si nici chef sa invat CSS si alte limbaje de programare Web. Asa că….prefer sa rup orice legătura cu calculatorul dupa cele 9 ore petrecute frecând menta efectiv in fata unui PC. Cam pesimist nu-i asa? Apoi m-am mai gandit sa inchid Blogul ăsta și să fac unul exclusiv dedicat religiei ortodoxe. Adica sa scriu acolo tot ce descopăr tot ce inteleg sau cred că înteleg mai bine și pot să explic și altora care iși pun întrebari. Dar asta ar însemna că nu mai am partea aia mistică a trairii personale și nici să predic in van n-aș putea știindu-mă eu însumi cu ”bube in cap”. Cu toate că site-urile pe tema asta deja existente și consacrate sunt cam cele mai accesate din wordpress. Dar cum să fiu asa idiot sa scriu pentru trafic si sa ma dau apoi spiritual. Ideea e ca sunt stări interesante care se întamplă uneori ….iar foarte foarte rar sunt chiar stari care nu au legatură cu lumea asta și dacă ar ține mai mult de câteva momente ar crăpa inima asta mică și saracă. Cred că viața îmi va pregati multe alte evenimente interesante. Simt ca e o perioadă latentă a vieții mele și va trebui să iau cât mai curand o decizie fermă. S-ar putea să fie și subiect de roman viata mea la un moment dat…cine știe. Pe deoparte e incitantă dorinta nestavilită de a descoperi o lume considerata tabu, sau poveste cum zic unii sau basm. E interesant uneori ca prin meditatie, sau nu , prea mult zis meditatie, prin introspectie să zicem ajungi cu mintea la niște chestii de care nu-mi dai seama stând in „marasmul comunal”. Pe de altă parte simt uneori ca ma izolez de lume. Gata cu filosofia, când scot prima carte vă anunt s-o cumparați.
…….
În altă ordine de idei ma simt foarte ok. Sunt optimist acum. Chiar daca jobul nu-mi place chiar dacă nu știu daca mai dau la master sau mă apuc de altă faclultate sau daca plec acasă sa ma fac țaran(nu insinuez nimic despre Humor nu mustaciti) sau plec la Londra să mă fac….mare om. E puțin cam frig totuși pentru perioada asta a anului. Puțin mai mult chiar. Cătălin Teatru Tanase a iesit cu cana la Intorsura Buzaului.Asta inseamna ca e frig rau. Pentru cine nu știe ce e cu cana. În fiecare an cand e ger proTv ul are știrile alea in exclusivitate cu …Romania Ingheata cu coloane sonore grave, de opera din „requiem for a dream”. Și pe fundal Cătălin ne arată cum îngheată apa când o aruncă din cană sau cum scuipă el in sus și prinde înapoi în gura gheață nu scuipat. Pe scurt circ, morți de frig, salvări amputări de picioare. Adevarul e că e grav și tragic ce se întamplă dar televiziunile fac din asta un spectacol. Nimeni n-ar trebui in secolul ăsta să mai înghete de frig când se fac atâtea donații și atâtea actiuni caritabile. Dar totul e o mascarada. Sunt curios unde se duc banii lui Warren Buffet ai lui BIll Gates, a altor magnati care se bat cu pumnul în piept ca ajută saracii. Sunt sigur că în proiecte ascunse si în noi și noi implementari de reguli ale NWO. Dumnezeu ne-a arătat că dacă vrea ne ingheața pe toți. În România nici nu e prea greu. Dacă mai ține gerul o săptamană cu siguranță nu va fi bine…..

Scris la 25 ianuarie 2010 si publicat la 03 februarie acelasi an!…nu mă întrebati de ce

5 păreri la “„Lenea e mare pacat”- Gherman,I. 2010

  1. optimism optimism optimism optimism – lenea-i mare pacat, indeed ghermanici….eu propun o facultate de teatru, ioane!! sau in jurnalism….dar nu se compara cu actoria 8->

  2. ma bucur sa vad atat harnicie🙂 Bruma..cred ca e o perioada mai plata pentru multi dintre noi si trebuie sa facem doar ce simtim si ne face fericiti…

Lasă un răspuns

