…si o piesa la fel

Tocmai ascult una din melodiile puternice marca Cheloo. Inca nu-mi gasesc cuvintele.Oricum sunt si la munca unde…”nu am chef azi”.dar revin cu cateva cuvinte de..critic muzical.
Gata am prins un moment de liniste! Poate v-am mai stresat ori eu ori altii cu piesa asta dar mie chiar imi place.Piesa se numeste Plec pe marte.E putin ciudata alaturarea de nume Cheloo feat. Smiley. Primul un dur si un rezvratit care mie personal imi place; al doilea un tip foarte soft cu mesaje de obicei pasnice;si el mi-e simpatic. Dar ce imi place la piesa asta. Poezia! Da poezia.Staim ca parazitii au versuri gandite,ingenioase care scormonesc. Dar piesa asta are un mesaj,un mesaj foarte clar ce ii tinteste pe multi dintre noi macar dint-un anumit punct de vedere. Iata si versul meu preferat.Marturisesc ca am dat inapoi de 3 sau 4 ori sa vad ce vrea sa zica.Cica:”Daca mi-as permite sa fiu cum sunt/N-as mai scrie/Ci m-as duce zambind de zece ori la puscarie”.Poetic nu?

….hai I pup you! :bz

O părere la “…si o piesa la fel

Lasă un răspuns

