Scrisori de bine!

Vroiam ca după atâtea știri de rău să mai zicem și de bine! În primul rând traditionalul salut uitat sau ignorat ”Hristos s-a Înalțat”. Cu mare bucurie am primit vestea că la Gura Humorului s-a mai făcut un pas către formarea unui loc unde poți sa trăiești frumos. S-a redeschis parcul Ariniș! Dupa mai bine de 30 de ani în care, ca mai peste tot in țară s-a instalat binevoitoare si greu de dat afara- ”paragina” -la Gura Humorului s-a finalizat un proiect îndrăzneț de care putem să beneficiem toți. Proiectul P.O.P.A.S început cu mai bine de 6 ani in urmă redeschide unul după altul obiective reprezentative pentru zona Humorului. Iata că după deschiderea pârtiei a urmat redeschiderea parcului Ariniș. În cifre concrete asta inseamnă: 6 terenuri de sport, o piscină de dimensiuni olimpice acoperită , două piscine descoperite, un patinoar , o pista de skate și una de role, alei reamenajate. Investitia se ridică la aproximativ 12 milioane de euro majoritatea proveniți din fonduri UE. Pâna la urmă se poate să și luam de la UE nu doar să dăm. Chiar dacă nu prea are legatură ștrandul si plaja cu biserica și preotul, au fost prezente totuși și fețe bisericesti. S-au și sfințit noile locuri de la Gura Humorului. Acum sper că nu din motive de propagandă ci din evlavie căci dupa cum se știe la noi acolo Dumnezeu încă n-a fost dat afară de peste tot și oamenii înca îl mai au in suflet. Pentru asta mă mândresc că sunt Bucovinean și încerc să pastrez pacea interioară specifica .
Trebuie să recunosc că încă nu am fost personal la fața locului pentru că n-am prea avut timp să ajung pe acasă dar imi voi face timp cât de curând și o sa impartasesc și păreri subiective nu doar din auzite. Felicitari pentru D-l Flutur care chiar dacă mai aduce un Băsel la cules de aplauze, o Udrea la schiat sau scrie cu oi ”Bucovina” pe dealuri trebuie să recunosc ca lasa urme frumoase pe plaiurile pe care s-a nascut! Felicitari!….si vorba aia ”omul se cunoste dupa fapte”.La mai mare!
Tot la capitolul ”de bine” vreau sa remarc si finala Ligii Campionilor la Handbal! Bravo Oltchim bravo Romania. Asta este Romania nu substitutul acela care incearca să ni se bage pe găt ca fiind România. O Românie falsă plină de cocalari, smintiți , parveniți și politicieni nesimțiți. Eu de ei ma dezic nu de Romania. Am vazut spiritil de lupta chiar dacă am pierdut. Am pierdut dar am ieșit de pe teren in aplauzele unui public minunat. Acesta este sportul ! Nu confundați niciodată sportul cu manifestarile oligefren(et)ice de pe stadioanele de fotbal. Noi aștia care înca n-am fost duși de nas să ținem capul sus și chiar dacă deocamdată suntem mici și glasurile nostre nu se aud eu sunt convins că vom avea și noi șansa să punem umarul la reconstrucția României așa cum o știm din carțile de istorie. Numai sa nu ne fie frica. Să nu ne fie frica să marturisim in ce credem sa nu ne fie rusine-de dragul corectitudinii politice – sa ne facem cruce in public să spunem cine suntem, de unde venim si unde vrem să ajungem. Curaj….incă nu e totul pierdut!

Lasă un răspuns

