Adorm

A fost o perioadă….lungă ce-i drept cînd nu m-am uitat la filme acasă,pe calculator,deloc. Acum însă de un timp fac eforturi să văd cîteva din filmele bune pe care le-am ratat. De ce fac eforturi? Pentru că pur si simplu nu pot să trec de minutul 60 al niciunui film. E drept cam pe la 10 seara ajung să-mi fac timp să dau drumul unui film pe calculator dar chiar asa obosit să fiu încît să adorm una-două? Chiar nu ştiu ce ar putea ajuta. Am auzit chiar că dacă te întinzi în pat, corpul are un reflex necondiţionat şi „te adorme” crezînd că tu chiar vrei asta. Dar eu nu prea as vrea….măi hipotalamus, să dorm …ci vreau sa vad şi eu un film …atît. Oare ce tehnici să adopt? Să urmaresc filmul din fund? …sau să stau cu picioarele in sus?… Să-mi pun ţepuşe ca prîslea cel voininc in distribuţia ..”cu merele de aur”? Sau să dorm de la 7 la 8? Orice sugestie este binevenită. Şi apropo, aseară am început „Brazil” de Terry Gilliam si vreau să văd curînd şi Dr Parnassus. Oricum dacă aveţi filme să-mi recomandati nu ezitati. O singură precizare am de făcut…să nu fie din cele noi că-s de toata jena si mă enervez. Bine hai nu strîmbati din nas …nu generalizez dar 90% din ce apare IN KINO acum nu sunt decît spălături de creier la foc mic foarte eficiente pentru femei si barbati din soiul „golaşi-la-cap-Românesc”.
Si acum … o zi bună şi bucurati-vă de cele 12 grade cu ploaie măruntă de afară.

Lasă un răspuns

