Multumim 2010! Poftiti in 2011!

In primul rand sper ca a trecut toata lumea craciunul cu bine, fara indigestii, spitalizari si pragnoze acute. Zilele trecute imi aminteam de ultimul meu post de succes. Cel cu bautura de anul trecut. S-au schimbat foarte multe de atunci atat pe plan personal cat si in cel al relatiilor interpersonale. Am realizat pentru a nu stiu cata oara ca de multe ori realitatea nu e ceea ce pare, ca adevarul e unul indiferent de ceea ce crezi tu, ca in stat nu poti avea incredere ca intr-o mama protectoare intr-un cuvant nu tot ce zboara se mananca. As aseza tot la capitolul castiguri faptul ca mi-am dat seama ca un blog nu poate tine loc de carte, de scris pe hartie, asa ca am in plan sa scriu pe hartie multe din lucrurile pe care incep sa le realizez. Din acest motiv acest blog va ramane doar ca amintire, ca sa vad peste ani de unde am plecat in actiunile mele. Zic actiuni pentru ca am de gand sa actionez. Cum? Nici daca as sti nu as putea sa fac asa ceva public pentru ca asa cum am spus mai sus nu tot ce zboara se mananca iar interesele dezbina. Cum adica dezbina? Prin invidie, rautate, pizma, si intr-un cuvant lipsa dragostei si a notiunii de „aprope”. In 2010 m-am rugat sa ramana langa mine doar oamenii care pot sa-mi faca bine si cei in care pe viitor ma voi putea baza in desfasurarea vietii mele. Pot sa spun ca aceste lucruri s-au petrecut de la sine fara ca eu sa fac absolut nimic. Ah….apropo probabil sunt foarte multi deranjati de prezenta lui Dumnezeu in discursurile mele. Am o veste proasta: incerc sa fiu un reprezentant cat mai fidel al Crestinismului si nu un impostor cum majoritatea au ajuns sa fie ori datorita iubirii banului, a desfraului sau al oricarui idol pentru care sunt dispusi sa-l vanda zilnic pe Hristos asemenea lui Iuda. Problema nu este insa in „pacat” ca forma a tradarii ci in lipsa oricarei remuscari si in parerea nebuna ca ceea ce fac este „normal”. Am inchis paranteza.
Nu stiu daca voi mai scrie ceva pe acest blog in forma in care se gaseste acum sau asta va fi ultimul articol. Cert este ca ma simt in forma, din toate punctele de vedere. Mai sunt cateva ora pana intram in noul an pe care il doresc tuturor sa fie incarcat de realizari care sa vizeze mai mult pe cel de langa noi si mai putin pe noi personal.
Chiar daca nu vor vedea ce am scris eu aici- ma bucur dealtfel ca putini stiu si citesc acest blog – ii port in gandurile mele pe toti cei care mi-au aratat inima lor buna, nu neaparat sa ma fi ajutat la ceva sa ma fi laudat sau mai stiu eu ce, ci macar sa-mi fi aratat o urma de zambet sincer, chiar si in coltul gurii. Acesti oameni vor salva Romania. Ah si sa nu uit am o veste proasta pentru cei ce-si zic Romani dar de fapt sunt de cu totul alt neam: Romania nu este cea prezentata la televizor si NOI stim asta. Nu zic mai mult pentru ca se vor gasi multi sa comenteze. Cine are creier de gandit va sti ce am vrut sa spun iar cine nu va ramane acelasi banal. Le multumesc in deosebi si tuturor celor care m-au criticat fie cu dreptate fie din rautate, apreciez orice critica si incerc sa-mi asum o indreptare daca aceasta se vede indreptatita. Nu vreau sa ma intind prea mult si cred ca ce a fost mai important am spus. Oricum am sa completez daca am uitat ceva de interes maxim. O sa inchei cu un set de intrebari retorice (sa va raspundeti voua) si cele mai bune urari pentru 2011. Fie ca Dumnezeu sa va lumineze pe toti cu iubirea si mila sa si sa aflati cat mai mult din Adevar sa fiti puternici greu de calcat si plini de dragoste.
10 Q:
1. Sunteti multumiti de ce ati realizat in 2010? Alcatuiti un top 3 al celor mai importante realizari.
2. Cate din actiunile voastre au provocat bucurie si celor din jurul vostru? Dar intristare si plans?
3. V-ati simtit vreodata strivit de forta naturii, de cursul unor lucruri implacabile? De cate ori si la ce v-ati gandit in acele momente?
4. Indiferent de varsta pe care o aveti v-ati gandit vreodata la generatia viitoare de tineri (inclusiv cei nascuti in 2010)? Sunteti multumiti de cum vor creste si de cum ne vor proteja ca pe „batranii lor”?
5. De cate ori v-ati sfatuit intre voi , in familie, sau cu prieteni , sau cu duhovnici (care au), inainte de a lua o decizie importanta?
6. Cate carti ati citit in 2010? Dintre acestea cate au surprins trecutul tarii acesteia care v-a dat numele de Romani?
7. Ati auzit de: Mircea Vulcanescu, Dan Lucinescu, Nicolae Paulescu, George Emil Palade, Ion Petru Culianu, Petru Movila, Arsenie Boca, Grigore Vasiliu, Petrache Poenaru, Andrei Alexandrescu. De cati si ce stiti despre fiecare?
8 Dar despre: Bianca Dragusanu, Gerge Becali, Andrian Mutu, Catalin Botezatu, Adelina Pestritu, Marian Vanghelie, Elena Udrea, Dan capatos, Mircea Badea, Sorin din Rahova:). De cati si ce stiti despre fiecare?
9. De cate ori ati simtit un glas interior care se opunea unei actiuni sau alteia pe care aveati de gand sa o luati? Ati identificat ce a fost si de unde venea?
10. Sunteti multumit de cursul pe care activitatea umana se desfasoara in lume? Dar in Romania?
11. Cate actiuni ati intreprins pentru a schimba ceva in bine? La nivel personal sau de grup de apartenenta.

Lasă un răspuns

